Το καλάθι είναι άδειο

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

ΌΡΟΙ

Πριν από την υποβολή της παραγγελίας (checkout), ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου γνώση των όρων που αφορούν την πώληση των προϊόντων ή/και υπηρεσιών που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση σχετικού εικονιδίου (ένδειξης) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και προϋποθέσεις αγορών». Με τη σήμανση αυτή, ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:

1ο βήμα: Επιλέγετε τους κωδικούς και τις ποσότητες τις οποίες επιθυμείτε.

2ο βήμα: Κάνετε έλεγχο των επιλογών σας απλά με ένα κλικ στο καλάθι σας.

3ο βήμα: Προχωράτε στην παραγγελία.

4ο βήμα: Καταχωρήστε τα στοιχεία σας στα ανάλογα πεδία.

5ο βήμα: Άμεση επικοινωνία μαζί σας για την πλήρη ενημέρωση σας όσον αφορά τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιλέξατε, τον χρόνο παράδοσης τους, το κόστος της μεταφορά και γενικά απαντήσεις σε απορίες και τυχόν διευκρινίσεις.

6o Βημα Επιλέξτε τρόπο πληρωμής όπως εξοφληση με κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή αντικαταβολή*

Για τις παραγγελίες που ο χρόνος παράδοσης είναι μεταγενέστερος, πρέπει να καταβάλετε προκαταβολή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω πιστωτικής κάρτας, ίση με το 30% της συνολικής αξίας της παραγγελίας σας.

Δικαιούχος: DΕSΙGΝΡLUS ΙΚΕ

  • PIRAEUS BANK IBAN : GR 3001 7222 2000 5222 1119 69761
  • ALPHA     BANK  IBAN: GR 9701 4070 2070 2002 0020 21930
  • EUROBANK       IBAN : GR 8102 6001 4000 0210 2013 24303

*Σε περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής αντικαταβολή επιβαρύνεστε με έξοδα αντικαταβολής που υπολογίζονται αυτόματα απο το σύστημα ώς 3 ευρώ + 2% επι του ποσού της συνολικής παραγγελίας.

* Η αντικαταβολή ως μέθοδος πληρωμής αφορά μόνο τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα 

**Η αντικαταβολή υποστηρίζεται σε όλη την Ελλάδα έκτός απο τις ακόλουθες περιοχές

Αίγινα, Ακραίθνιο,Αμοργός, Ανδρός, Αρεόπολη, Αστυπάλαια, Αυλωνάρι, Βλαχιώτη, Γαλαξίδι, Γαλατάς, Δεσκάτη, Δημητσάνα, Δομοκός, Θάσος, Θεολόγος, Ιθάκη, Ικαρία, Ιός, Ιτέα, Καλάβρυτα, Κάλυμνος, Κάρπαθος, Κάσσος, Κάτω Τιροθέα, Κίμολος, Κουφονήσια, Κυπαρίσσια, Κυθηρα, Κύθνος, Λάρυμνα, Λεβίδι, Λέρος, Λήμνος, Μήλος, Μύκονος, Νεάπολη, Νισηρος, Παξοι, Παρος, Πάτμος, Πόρος , Σαμοθράκη, Σαντορίνη,Σεριφος, Σίκινος, Σκύρος, Σίφνος, Σπέτσες , Συμη, Σύρος, Τήλος, Τρόπαια, Υδρα, Φολέγανδρος

 

Τρόποι Αποστολής Εμπορευμάτων

Μπορείτε να επιλέξετε Δωρεάν Παραλαβή από το κατάστημα ή αποστολή στο χώρο σας με μια μικρή επιβάρυνση.

 

Τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη και υπολογίζονται αυτόματα στο checkout.

*Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία από τη 14ήμερη περίοδο υπαναχώρησης εξαιρούνται προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

(Βλέπε Νομοθεσία :https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm)

 

Η αποστολή της παραγγελίας προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αποτελεί πρόταση για αγορά των παραγγελλόμενων αγαθών και δήλωση αποδοχής όλων των χρώσεων που στην παραγγελία περιγράφονται. Αν δεν υπάρχει ενημέρωση ή αποδοχή, ο Πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής.

2.2 Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας - Κατάρτιση πώλησης

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όπως περιγράφεται κατωτέρω. 

 

H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Η παραγγελία σας έχει επεξεργαστεί επιτυχώς ». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Χρήστης/Πελάτης. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» θα εφαρμοσθούν στη Σύμβαση Πώλησης. 

 

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Ειδικότερα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ και εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ή την τιμή των προιόντων, τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης - ΕΤΑΙΡΕΙΑ) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη «Η παραγγελία σου έχει αποσταλεί» ή «Η παραγγελία σου είναι έτοιμη προς παραλαβή». 

 

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας του Πελάτη. Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την ΕΤΑΙΡΕΙΑ εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας θα εφαρμοσθούν στη σύμβαση πώλησης. 

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικόκατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προιόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. 

3. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Ο Πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προιόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του. Όπως ξαναγράφει και πιο πάνω Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης - ΕΤΑΙΡΕΙΑ) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη «Η παραγγελία σου έχει αποσταλεί» ή «Η παραγγελία σου είναι έτοιμη προς παραλαβή». Και όχι με το πρώτο email που λαμβάνει ο πελάτης που αποτελεί προταση για αγορά απο τη μερια του πελάτη προς την εταιρία

 

Επιστροφή προϊοντων

Ακυρώσεις

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφ’ όσον αυτό γίνει έγκαιρα και προτού γίνει η αποστολή της επικοινωνώντας με το κατάστημα τηλεφωνικά ή με email αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.

 

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Ανεξαρτήτως του δικαιώματός σας για Ακύρωση Παραγγελίας σύμφωνα με το προηγούμενο άρθρο, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας εάν το Κατάστημα παραβιάσει τις υποχρεώσεις του, κυρίως όταν το προϊόν παρουσιάζει πραγματικά ελαττώματα. Βασική προϋπόθεση είναι να ενημερώσετε το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος, σε διαφορετική περίπτωση το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μην προβεί σε οποιασδήποτε μορφής αποζημίωση. Αν αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, έχετε το δικαίωμα μη αποδοχής και επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με άλλο προϊόν της ίδιας κατηγορίας, εφόσον είναι διαθέσιμο ή επιστροφής των χρημάτων που καταβάλατε. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν αποκλειστικά το κατάστημα.

 

Επιστροφή προϊόντων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας δεν επιστρέφονται. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τεσσάρων (4) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εάν η παραγγελία σας έχει πληρωθεί με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση. Για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με πιστωτική/χρεωστική/πιστωτική κάρτα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία από τη 14ήμερη περίοδο υπαναχώρησης εξαιρούνται προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

(Βλέπε Νομοθεσία :https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm)

Εγγύηση

΄Όλα τα προϊόντα προσφέρονται με διετή εγγύηση καλής χρήσης και λειτουργίας από τον κατασκευαστή.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα του καταναλωτή θα βρείτε εδώ